Din beställning

Du kommer att få en orderbekräftelse när du beställer samt ett meddelande när produkterna skickas. Det här är automatiska utskick som kan hamna i skräppostmappar, så kolla där om du inte får någon bekräftelse. Kontrollera också att epostadressen är skriven korrekt när du beställer.

Har du precis gjort en beställning och gjort ett misstag. Avbryt beställningen genom att använda länken i orderbekräftelsen omedelbart och skapa en ny beställning med önskade korrigeringar. Produktionen går snabbt och det är ofta för sent när vi får behandlad ett epostmeddelande om önskade ändringar.

Nöjdhetsgaranti

Varje artikel som beställs hos oss är ett unikt exemplar, som tillverkas för dig personligen. Vi kan inte helt enkelt lägga tillbaka varor som bytts på lagret och sälja dem igen. Trots det vill vi att du ska vara helt nöjd med din beställning.

30 dagars bytesrätt

Byt din vara inom 30 dagar från beställningsdatumet, oavsett om artikeln inte passar dig, du inte tycker om den eller den av andra skäl inte motsvarar dina förväntningar. Vi erbjuder dig alltid följande alternativ:

  • Byte mot en ny vara
  • Byte mot ett presentkort till din nästa beställning
  • Återbetalning av priset, om den beställda produkten inte designades av dig personligen

Innan du skickar tillbaka varan, se orderbekräftelsen du fick vid beställningen och kontakta vårt serviceteam så hjälper de dig

Vi samarbetar med sprd.net AG som är ansvariga för alla beställningar. Se vårt hjälpcenter för ytterligare information och gällande köp- och leveransvillkor.

Leveranstid och fraktkostnader

Leveranssätt - Standard

  • Från 0,- : 29,-
  • Från 100,- : 57,-
  • Från 237,- : 76,-
  • Från 570,- : 95,-

Så här kan du hjälpa till för att varan ska skickas tidigt

  • Att pengarna har inkommit på vårt konto (förskottsbetalning)
  • Fullständig och giltig betalningsinformation (beställning med direktdebitering, kreditkort)
  • Fullständig leverans- och fakturaadress
  • Rättsligt och tekniskt riktiga motiv

Leveranssätt

Standardleverans: Vid standardleverans är en spårning av försändelsen inte garanterad. Varje försändelse som vi kan stoppa ner i ett A4-kuvert skickar vi som brev utan spårningsnummer. Detta gör det möjligt för brevbäraren att dela ut din vara även när du inte är hemma. Försändelser som är större än detta mått skickas som paket och får därmed även ett spårningsnummer.

Premiumleverans: Om du väljer leveranssättet premium (om tillgängligt), får du alltid ett spårningsnummer för spårning av din försändelse, oberoende av storlek och förpackning.

Läs mer om fraktalternativ och beräknad leveranstid i kassan

Så här kan du förebygga reklamationer

Några tips för att se till att du är nöjd

Titta direkt på din epostbekräftelse

Om du har skrivit fel på trycket eller av misstag valt fel motiv, häver du beställningen direkt innan den går till tryck genom att följa länken i din epostbekräftelse. Därefter kan du öppna, ändra och skicka beställningen igen.

Planera in extra tid

Lite för ofta kommer man på coola idéer i sista minuten. Vi är visserligen snabba, men vi garanterar inte att din beställning kommer att vara hos dig redan i morgon. Ibland blir det problem med ett motiv, ibland finns enstaka produkter inte i lager. Om din beställning inte kommer fram i tid till födelsedagen, bröllopsdagen eller kollegans avskedsfest, är det tyvärr inget skäl till retur. Du kan dock välja expressalternativet vid beställningen, så kommer varan säkert fram i önskad tid.

Använd storlekstabellen

Om du inte har beställt produkten tidigare. Använd storlekstabellen som du hittar under produktdetaljer i designern och mäta mot dina egna kläder.

Secure Payment Visa PayPal MasterCard AmericanExpress